زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 4:43 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 11
نویسنده پیام
doctor آفلاین


ارسال‌ها : 23
عضویت: 8 /4 /1392
محل زندگی: !!!!!
کشور: ایران
حال من : بزودی
تشکر کرده : 2
تشکر شده : 2
جملات طنز
وقتی خانومی بهت گفت: چی؟
به این معنا نیست که گفته شما را نشنیده. او در واقع به شما فرصت داده که گفته خود را تغییر دهید!



سکوتم را نکن باور ، سکوتم را نکن باور...
یک دهنی ازت سرویس کنم ... حالا ببین.....


زن همسایه چیست ؟
زن همسایه موجودیست که ساعتها دم در حرف میزنه
اما نمیشینه ، چون دیرش میشه..



۳سال طول می کشه تا انسان حرف زدن را یاد بگیره
اما یک عمر طول می کشه تا یاد بگیره چطور حرف مفت نزنه


يه بابايي خيلي دور از محضرتون خيلي بايد ببخشيد ميگوزه تو دستشويي بعد سرش ميخره به سقف، ميگه اه لامصب تو دنده بود



دقت کردین تو سریال های ایرانی شب که میشه زن و شوهر شب اول عروسی دعواشون میشه و مرده میره رو کاناپه میخوابه، فرداشم زنه میره آزمایشگاه میگن بارداری!
ینی گرده افشانی کردن؟؟؟


بهت گفتم با "دلم" بازي نكن!
ببين...
خرابش كردي!
ریدییییی توش
گند زدی
ديگه عاشق نميشه!!


یه زمان دوست دختر داشتیم وقتی میرفت بیرون نگران بودیم کسی دنبالش نیفته .اما الان وقتی تو خونس نگرانیم که کسی تو فیس بوک مخش رو
نزنه...


مرد باس هر چند وقت یه بار یه صوصک بیاره خونه ول کنه زن که جیق زد پرید بقلش , بره صوصکه رو مثل یه قهرمان بکشه , بعد ادامه بقل......



با آرامشم اعتماد پشه رو جلب کردم و بعد کشتمش .. از این دورویی خودم بیزارم


خدایا همش گفتیم "راضی ایم به رضای تو"
این یه بار تو رضایت بده به رضای ما...


میگن هر سیگار 3 دقیقه از عمر ادم کم می کنه...همچنین ثابت شده از هرچیزی که لذت ببری 5 دقیقه به عمر ادم اضافه میشه...
سیگاراتونو با لذت بکشید که 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه



اگه تو ماشینی و میبینی پسره با دوست دخترش وایستاده كنار خیابون كناره پاش ترمز بزن و داد بزن بگو ( دیگه نبینم به من زنگ بزنیا... ) بعد هم گازشو بگیر و برو
ثابت شده این کار خیلی حال میده


خدایا میگم ، شما که که با یه سکه پنجاه تومنی ، دفع هفتاد بَلا می کنی ! ... چقدر بدیم کلا بیخیال شی ؟!


و اینک
تنها از ابری که از سیگارم بلند می شود
امید باران دارم...!!!


وقتی میای فیسبوک همه از تنهایی و خیانت مینالن وقتی میری بیرون همه دوتا دوتا میان چه رمانتیک....!!!
ما نفهمیدیم اونا نمیان فیسبوک یا اینا بیرون نمیرن؟


چون همسفر عشق شدی مرد سفر باش
هم منتظر حادثه هم فکر خطر باش . . .


هر کی به ما رسید مال یکی دیگه بود!
از مالکین محترم خواهش میکنم معشوقه هایتان را جمع کنید از این وسط
تا بچه مردم روشون حساب نکنه!!


دلم میخواد راننده ماشین پلیس بشم؛بلندگو بگیرم دستم بگم :
راننده پژو حرکت کن!
مگان!! سرت رو بنداز پایین ! مگه خودت خواهر مادر نداری !؟
ماکسیمای مشکی ؟ شیطون دخترای قشنگی سوار کردی!؟
206 صندوق دار آهنگت خیلی قدیمیه...عوضش کن... !؟
...بنز مشکی ... بنننننننز ... فخر می فروشی ?!! بزن بغل !


آیا می دانید میزان پاسخ مثبت دختران به بوق ویتارا 60 درصد بیشتر از انواع پژو می باشد؟
روابط عمومی شركت سایپا


آسانسوره خونه دوستم یه کلید داره به اسم "GF"... نمیدونم چی هست فک كنم طبقه دختره همسایه باشه


در زبان شیرین آلمانی به مشتری میگن : "Kunde" !
یه همچین نگاه بدی دارن به مشتری!


یه ضرب المثل روسی میگه:
ILOKSO NOK LOOBAHG MAZIZA
یعنی تو برام عزیزترینی..
جالب اینکه اگه از آخرم بخونیش همین معنی رو میده...امتحان کنید..


موسي با عيسي سر يه دختر تاس ميندازن؛ عيسي تاس رو ميندازه و جفت شش مياره، بعد موسي تاس ميندازه و جفت هشت مياره!
عيسي ميگه: آخه بي جنبه! يه دختر ارزش معجزه داشت؟؟!!


به سلامتیه دگتر شریعتی که هر چی جمله ی خفنه تو دنیا خودش گفت و رفت و واسه ما چیزی نذاشت,
هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن


پشت هر مرد موفقی، بالاخره یه روزی میخاره !!


خاهرزاده ي دو سالم بعد اينكه تو خونمون ريده و شستنش اومده داره با حوله ی صورتم ك...شو خشك مي كنه، مامانش ازون طرف داد مي زنه اون حوله كثيفه نزن به خودت |:


ﺳﻪ ﺗﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﯾﻢ ﺍﻻﻥ ﮐﻪ
ﺣﻮﺻﻠﻤﻮﻥ ﺳﺮ ﺭﻓﺘﻪ ﺑﺸﯿﻨﯿﻢ ﺑﺎ ﻫﻢ ﺣُﮑﻢ ﺑﺎﺯﯼ
ﮐﻨﯿﻢ


بالغ بر 93 درصد مشکلات زناشویی زیر لحاف حل میشه :دی


انقد بدم مياد از اينايي که از من بدشون مياد ولی من از اونا بدم نمیاد...!


یه مدته خونه بیکارم تا لنگ ظهر میخوابم ! امروز حدودای 12.30 مامانم اومده بیدارم کرده ، میگه پسرم این پهلو اون پهلو شو اقلا زخم بستر نگیری !!!
من |:
مامانم )))



هر چی بیشتر این ماهواره رو زیر و رو میکنم, بیشتر به این نتیجه میرسم که:
مدیونم اگه یه آلبوم ندم بیرون, والا به خدا...


یه دوست دخترم نداریم وقتی اعصابمون داغونه سرمونو بذاریم رو شونش گریه کنیم، بعد که پرسید چی شده عزیزم؟ بگیم خفه شوووو به تو ربطی نداره




خانم بيا پشتمو كيسه بكش!
.
.
.
جمله معروف و پركاربرد مردان ايروني در حموم تا با يك تير دونشون بزنن ...!!!


پروردگارا ! مرا آن ده که خودم بیشتر حال می کنم ! عواقبشم با خودم...


هیچی مثل این مساله رو اعصاب من نمیره که با یکی خدافظی کنم، بعد هم مسیر بشیم... بعد کنار هم هی راه بریم... بعد من سرعتم رو کم و زیاد کنم که بیشتر از این ضایه نشیم:|


سه جادوگر به سه ساعت سواچ نگاه میکنند؛ کدام جادوگر به کدام ساعت سواچ نگاه میکند؟
حالا به انگلیسی ترجمه کن
.
.
?Three witches watch three Swatch watches.Which witch watch which Swatch watch



از جمله بدترین عوارض اسهال اینه که وقتی اسهال میشی نمیتونی بچسی .. بچسی ریدی !


یه بار هم نشد دست بکنـــیم تو دماغـــــــمون یه چیز خوب بیرون بیاد، همش تکـــــرار مکــــــررات ....!


هیچی به این اندازه اینکه، به مادر یه دختر بگی، من فکر کردم شما خواهر بزرگشی، یه مادر رو خوشحال نمیکنه..!!!!!



شما هرگز نمیتونید با دهن بسته دماغتون رو بگیرید و 8ثانیه بگید
mmmmmmmmmm
.
.
.
.
.
.
الانم داری مث اسکلا امتحانش میکنی

دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:14
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :