زمان جاری : شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 6:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 14
نویسنده پیام
doctor آفلاین


ارسال‌ها : 23
عضویت: 8 /4 /1392
محل زندگی: !!!!!
کشور: ایران
حال من : بزودی
تشکر کرده : 2
تشکر شده : 2
دوستت دارم به 15 زبان زنده ی ایران:
زبان شیرین فارسی:


گمان می برم در اندرون وجودی خویش هنگام

روبرویی با ذات مقدستان آشوبی ایجاد می گردد



- زبان مادری :

خیلی مواظب خودت باش......




-زبان کودکی :

شما خیلی آدم خوبی هستید!!




زبان آدمیزاد:

بهت علاقه مندم !



زبان .....:

مثل هلو می مونی !آدم دلش می خواد.....!!




زبان کوچه وبازاری:


خیلی خاطرتو می خوام!!برام عزیزی!!



زبان خوش:

ازت خوشم می آد!




زبان حال:

احتمالاٌدارم عاشقت می شم !




زبان امروزی :

خیلییییییییییییی با حالی !!




زبان واضح:

دوستت دارم!




زبان اشاره:







زبان بی زبانی :

یه مدته هر شب خوابتو می بینم!




زبان دل:

نمی بینمت دلم تنگ می شه!




زبان سرخ:

دیوونتم ....




زخم زبان :

مگه کسی هم تاحالا از تو خوشش اومده ؟!!


دوشنبه 10 تیر 1392 - 19:27
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :